Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
apr. 28, 2010 Andrei Şandor Auto 0 942 vizualizari
Porsche are un concept excelent, trecut în așteptare, care este foarte aproape să primească undă verde. Bolidul a fost prezentat la Geneva și a atras atenția prin tehnologia hibridă, combinată cu performanțe de top, în plus, arată foarte foarte bine, amintind de un alt roadster extrem de apreciat de la Porsche Carrera GT. Cum Carrera GT a ieșit din producție, Porsche se gândea de mai mult timp la un înlocuitor,așa că a vrut să testeze reacția publicului cu noul 918 Spyder.
Această reacție a fost atât de pozitivă, încât Porsche spune că are deja 900 de clienți interesați serios de această mașină. Germanii spun că, dacă ajung la 1.000 de cereri, și în mod sigur vor ajunge, atunci ar deveni profitabil să producă această mașină.
918 Spyder este conceput după aceeași rețetă că și Carrera GT. Propulsorul, un V8 care dezvoltă 500 CP și poate ajunge la o turație maxima de 9.200 rpm este amplasat un fața punții din spate. Pe fiecare din cele două punți există însă și câte un motor electric, puterea lor combinată fiind de 218 CP.
Transmisia este una PDK, cu 7 trepte, care transmite puterea motorului pe benzina și a celui electric posterior către puntea spate, la nevoie, 918 Spyder are avantajul tracțiunii integrale, datorită motorului electric de pe puntea față.
Bolidul poate rula și doar pe baza motoarelor electrice, cu performanțe scăzute, pentru maxim 25 de km, însă, în cel mai performant mod, puterea motoarelor electrice este combinată cu cea a motorului convențional. Accelerația 0 – 100 km/h este posibilă în 3,2 secunde, iar viteza maximă este de 320 km/h. Germanii spun că mașina a dat deja masura performanțelor pe Nurburgring, unde poate scoate un timp de mai puțin de 7 minute și 30 de secunde, adică mai bine decât Carrera GT.
Un aspect de care puțin clienți ai acestui model vor ține seama este consumul, doar 3 litri/100 km și emisii de CO2 de 70 grame/km, bineinteles, la un rulaj normal, fără nici un fel de excese.
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0
iun. 14, 2024 0