Înjurături la adresa operatoarelor, reclamații stupide, râsete sau, în cel mai bun caz, alarme false. Așa arată cea mai mare parte a tabloului care surprinde ansamblul de apeluri făcute de bihoreni la numărul de urgențe 112 în trimestrul al II-lea al anului curent. Potrivit unei centralizări transmise joi (7 iulie) de Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), în perioada aprilie – iunie 2011, la Numărul Unic de Urgenţă 112 au fost primite şi tratate 138.465 apeluri. Dintre acestea, doar 21.11% au fost reale. Restul de aproape 80% au fost apeluri false. Dintre cele reale, majoritatea au fost redirecționate (din nou) către Serviciul de Ambulanță Județean – 21.618 apeluri. În clasament urmează Inspectoratul pentru Situații de Urgență Crișana” / SMURD Bihor – 6.069 apeluri, Poliția – 5.446 apeluri și Jandarmeria – 197 apeluri. STS face apel la cei care sună abuziv să nu încarce inutil liniile de urgenţă 112, „întrucât un apel fals poate duce la pierderea unei vieţi”.