
Consilierii județeni au aprobat în ședința ordinară de joi, 30 octombrie 2025, încheierea unui parteneriat între Consiliul Județean Bihor, Primăria Oradea și Agenția de Management al Destinației (AMD) Bihor pentru implementarea Programului „Promovarea turistică a Județului Bihor pe piețe internaționale relevante – 2026–2028”.
Programul are ca obiective: creșterea vizibilității și a fluxului de turiști în Bihor, reducerea sezonalității prin valorificarea ofertei culturale, balneare și montane în toate anotimpurile și creșterea veniturilor generate de turism prin atragerea de segmente cu putere de cumpărare ridicată.
Agenția de Management al Destinației Bihor va derula planul de acțiuni, inclusiv campanii de conținut pe rețelele de socializare și în reviste de specialitate, campanii plătite de promovare și alte acțiuni adaptate piețelor țintă.
Programul are un buget estimat de 6.000.000 lei/an, cu finanțare egală din partea Consiliului Județean Bihor și a Primăriei Oradea.
Judeţul Bihor, prin diversitatea şi complexitatea obiectivelor turistice, prin serviciile turistice oferite, reprezintă unul dintre principalii poli de atracţie turistică la nivel național – locul 5 la numărul de turişti sosiți în anul 2024.
Oferta turistică a judeţului Bihor se structurează pe trei piloni principali: un centru urban important (Oradea), un pol balnear de tradiţie (Băile Felix și Băile 1 Mai) şi Munții Apuseni.




