Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
oct. 19, 2011 Andrei Şandor Actualitate, Monden 0 1437 vizualizari
Dacă e să credem orbește în contorizarea celor de la Oradea Shopping City (OSC), bilanțul sună astfel: un sfert din populația municipiului a trecut în ultimul weekend pe la cel mai nou mall din oraș. Conform datelor trimise redacțiilor orădene de către cei de la PR, „în cele 3 zile de lansare OSC, mai mulţi comercianţi au înregistrat rezultate peste aşteptări, printre care magazinul Eponge, care a înregistrat peste 10.000 de vizitatori”. De asemenea, aparent, unii comercianți dintre cei care au deschis deja magazinele din incinta noului centru comercial și de divertisment, și-au depășit estimările legate de încasări şi de numărul de cumpărători. Cu toată dorința orădenilor de a-și lăsa banii cât mai repede în OSC, principalele atracții din weekend-ul trecut au fost cele două concerte inaugurale (Smiley și Loredana). Una peste alta, conducerea mall-ului susține că peste 50.000 de vizitatori au trecut pragul noii locații deschise pe Calea Aradului. Urmează, probabil, ca și concurența de la Lotus Center să facă o centralizare a rezultatelor evenimentelor organizate în încercarea de a faulta Oradea Shopping City. Vă vom ține la curent!
mai 25, 2020 0
nov. 07, 2018 0
iul. 11, 2017 0
iun. 19, 2017 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0