Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mai 08, 2012 Andrei Şandor Actualitate 0 1322 vizualizari
Până la urmă, se pare că achiziția de tramvaie Siemens a inspirat un grup de tineri din Oradea, care au realizat un videoclip bazat pe acest tip de mijloc de transport, înscriind filmulețul respectiv în concursul „Orașul 20.20”, sponsorizat de firma de la care Municipalitatea a cumpărat cele 10 garnituri noi nouțe. Potrivit lui Dan Dragoș, unul dintre cei implicați în realizarea clipului (link) concursul în cauză este unul de dezvoltare urbană și este adresat studenţilor şi masteranzilor din toate colţurile ţării. Competiția se bazează pe prezentarea „sufletului oraşului…aşa cum este el la ora actuală”. Dar asta nu e tot: cei de la Siemens le cer participanților să dea dovadă și de imaginație şi să schițeze dezvoltarea urbei pentru anul 2020. Pe lângă videoclipul deja înscris în concurs, orădenii mai lucrează la trei filme. „Ca să câștigăm locurile 1, 2 și 3!”, spune Dan. Conform site-ului oficial al competiției, „Orașul 20.20” se va încheia în data de 15 mai, la ora 23:59. Jurizarea filmelor va avea loc în perioada 16 – 25 mai, iar criteriile de evaluare anunțate sunt: cât de convigătoare şi emoţionantă e povestea sufletului oraşului, cât de mult reflectă tema şi subtemele propuse, cât de corect/realist sunt surprinşi factorii care afectează dezvoltarea sufletelor oraşelor și creativitatea soluţiilor propuse. De asemenea, va conta și numărul de like-uri, numărul de vizite, ratingul şi comentariile relevante legate de filmele înscrise. Aceste date vor fi puse la dispoziția celor de la Siemens de către administratorii paginii web ca re găzduiește concursul. Premiul I va însemna 1.000 euro pentru cei care-l vor adjudeca, premiul II este în valoare de 750 euro, iar premiul III este de 500 euro. Până marți seara (8 mai) au fost înscrie 15 clipuri.
iul. 09, 2012 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0