Actualizat noiembrie 22nd, 2024 6:50 PM
feb. 09, 2018 Andrei Şandor Actualitate, business 0 2490 vizualizari
Primăria Oradea dă apă la moara celor care acuză administraţia Bolojan de relaţii foarte apropiate cu anumite firme sau / şi organe de presă. Şeful Asociaţiei pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune (APTOR), Mihai Jurcă (foto) a anunţat azi (9 februarie) demararea unui concurs de idei de mare importanţă. Este vorba despre realizarea unui logo al Municipiului Oradea, însemn care va apăsa mult pe cântarul promovării urbei noastre. Partea interesantă este componenţa juriului care va analiza propunerile şi care va desemna, în cele din urmă, câştigătorul premiului de 47.000 lei (brut). Printre persoanele selctate de Executivul urbei (după cum chiar Jurcă a recunoscut) se numără un şef de la compania RCS / RDS şi directori de marketing de la Lotus Center, respectiv Hotel Ramada (n.b.: soţia consilierului local liberal Romeo Ionescu). Prezenţa acestor doi directori (Diana Bora şi Nadia Ionescu) în juriul competiţiei a fost motivată prin faptul că mall-ul din Nufărul şi hotelul menţionat fac parte din board-ul APTOR. De asemenea, solul RCS/RDS, Costel Babus, este prezentat drept designer coordonator al Departamentului de design de la Digi 24; el va fi „asistat” de Florin Nemeş (director naţional de Marketing la RCS/RDS). E asemenea, din forul decident cu privire la viitorul logo al Oradiei mai fac parte ziaristul Mircea Chirilă (director la Bihoreanul) şi Cătălin Popa (de la Fundaţia Comunitară Oradea). Partea 100% de meserie a juriului pare să fie doar Sorin Brad, cadru didactic pe Grafică / Design în cadrul Facultăţii de Arte Vizuale de la Universitatea din Oradea.
Liniile directoare pentru cei care vor să participe cu idei la concursul demarat oficial azi au fost stabilite în urma unei cercetări de piaţă derulate de firma Brânzaş Design, selectată fără licitaţie de Primărie. Compania (care a lucrat pentru companii precum Covalact) a decis că „personalitatea brandului” orădean trebuie să cuprindă următoarele caracteristici: „masculin, voluntar, deschis noutății, harnic, pragmatic, pozitiv, cu spirit de echipă, orientat către soluții, vesel, civilizat, modern însă cu rădăcini adânci, un adevărat liant între generația tânără caracterizata prin inovație și nonconformism și cea matură, conservatoare și tradiționalistă. Totodată, un fle de slogan ar trebuie să fie „Orașul în care te regăsești”. Conform celor descrise de Mihai Jurcă, Oradea „luptă”, la nivel naţional cu oraşe precum Cluj-Napoca, Timișoara, Arad sau Alba Iulia. De asemenea, suntem în competiţie cu „orașe limitrofe din Ungaria și Serbia, Slovacia, Cehia”, iar factorii diferențiatori dintre Oradea și competiție ar fi: spiritul european, climatul social și economic liniștit / cooperant, locuitorii, respectiv viziunea curentă pentru viitor şi administrația publică eficientă. Propunerile sunt aşteptate până în data de 11 martie inclusiv pe adresa de mail propuneri@brandoradea.ro. Potenţialele logo-uri pot fi transmise şi în format fizic, prin curier rapid, către APTOR (str. Primăriei nr. 3, 410100 Oradea/Bihor, persoana de contact Mihai Jurcă). O menţiune importantă: vor fi luate în calcul doar ideile venite de la persoane/firme care sunt cu dările la zi (indiferent că e vorba despre bugetul local sau naţional) şi care sunt curate din punct de vedere al cazierului. Pentru mai multe amănunte, calendarul concursului şi alte detalii puteţi accesa site-ul www.brandoradea.ro.
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0