Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
iun. 14, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1297 vizualizari
Cu o masă mai redusă, un centru de greutate mai coborât, având ampatamentul mai scurt şi ecartamentul mai lat, noul 370Z Roadster este şi mai agil decât predecesorul său. Atât cu transmisia manuală în şase trepte cât şi cu cea automată cu şapte rapoarte, viteza maximă este de 250 km/h. Demarajul 0-100 km/h se realizează în 5,5 secunde cu transmisie manuală şi în 5,8 secunde cu transmisia automată.
Folosind transmisia manuală în sistemul sportiv S-Mode se activează automat tehnologia SRC (Syncro Rev Control). Aceasta face ca turaţiile să fie la nivelul ideal la schimbarea treptelor de viteză. Senzorii plasaţi pe maneta schimbătorului şi pe ambreiaj monitorizează intenţiile şoferului, acţionând acceleraţia la retrogradare şi păstrând turaţia constantă la trecerea în treapta superioară. Folosind şi viteza maşinii, sistemul “ştie” dacă şoferul se pregăteşte pentru un viraj rapid sau doar pentru o manevra de parcare.
Transmisia automată cu 7 rapoarte permite şi schimbarea secvenţială a treptelor, actionând fie maneta schimbătorului, fie padelele de la volan. Chiar şi în acest caz, sistemul DRM (Downshift Rev Matching) acţionează acceleraţia la retrogradare pentru a asigura schimbări impecabile ale treptelor de viteză.
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0
iun. 14, 2024 0