Actualizat aprilie 12th, 2025 4:48 PM
apr. 14, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1642 vizualizari
Este adevărat că Mini E Race a fost pregătit pentru turul de Nurburgring. Scaun de curse, plus un rollcage cu o greutate de 35 kg. Maşina a fost însă mai uşoară decât cea normală, pentru că majoritatea echipamentelor nu neaparat necesare au fost înlăturate. Bineînţeles că amortizoarele au fost înlocuite cu unele mai performanţe, adaptate masei mai mari pe spate (din cauza bateriilor), s-au montată difuzoare de aer şi eleron, dar s-a umblat şi la eletronica motorului.
Puterea maximă a rămas însă aceeaşi – 204 CP. În versiunea de serie, Mini E accelerează de la 0 la 100 km/h în 8,5 secunde şi are o viteză maximă limitată la 155 km/h. Pentru turul pe Nurburgring n-a mai fost nevoie de limitare, aşa că pe parcursul celor 20,8 km ai circutului, Mini E Race a ajuns la o viteză maximă de 187 km/h. Maşina a terminat turul cu un timp de 9 minute, 51,45 secunde, unul bun pentru o maşina electrică.
Mini E este de anul trecut, în posesia unor clienţi selectaţi, din Statele Unite, iar aceştia s-au declarat mulţumiţi de maşină. Au fost şi situaţii când au apreciat greşit autonomia şi au rămas în pană, au remarcat faptul că, în condiţii de vreme foarte rece autonomia scade vertiginos, dar în ansamblu maşina le place.
apr. 12, 2025 0
apr. 12, 2025 0
apr. 11, 2025 0
apr. 11, 2025 0
mart. 21, 2025 0
feb. 21, 2025 0
feb. 12, 2025 0
feb. 07, 2025 0