Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mart. 19, 2020 Adrian Popa Actualitate 0 2000 vizualizari
Conducerea Inspectoratului Teritorial de Muncă Bihor vine în sprijinul angajatorilor, angajaților precum și a tuturor categoriile de persoane interesate de serviciile I.T.M. Bihor în contextul situaţiei actuale şi a alertei privind noul coronavirus pentru a evita contactul direct între persoane, astfel:
Începând cu data de 23 martie 2020, se pot transmite solicitări numai prin folosirea mijloacelor electronice sau posță, urmănd ca răspunsul I.T.M. Bihor să fie transmis tot prin aceleași mjloace.
1. În vederea eliberării informaţiilor din baza de date organizată la nivelul Inspecţiei Muncii cu Registrele Generale de Evidenţă a Salariaţilor depuse de angajatori, conform Hotărârii Guvernului nr. 161/2006, Hotărârii Guvernului nr. 905/2017 privind întocmirea şi completarea registrului general de evidenţă a salariaţilor, achitarea sumei de 20 lei/document, se va face electronic în contul de Trezorerie al I.T.M. Bihor, respectiv RO07TREZ0765032XXX008761, Cod fiscal: 12324035.
Solicitarea privind eliberarea informațiilor (site-ul www.itmbihor.ro, secţiunea formulare), copia actului de identitate și dovada plății contravalorii acestora, se vor transmite electronic (e-mail: itmbihor@itmbihor.ro, fax: 0259.407.440).
Instituția noastră are posibilitatea transmiterii actelor electronic (e-mail, fax), sau prin poştă.
2. Pentru obținerea numelui de utilizator și a parolei privind transmiterea registrului general de evidenţă a salariaţilor în format electronic, agenții economici au posibilitatea solicitării acestora prin mijloace electronice (e-mail: itmbihor@itmbihor.ro), în baza următoarelor documente:
a) fișier cu extensia .rvs, în vederea transmiterii registrului general de evidenţă a salariaţilor (generat din aplicația informatică REVISAL);
b) adresa înaintare registru de evidență a salariaților (site-ul www.itmbihor.ro, secţiunea formulare);
c) solicitare scrisă pentru eliberarea numelui de utilizator şi a parolei (site-ul www.itmbihor.ro, secţiunea formulare);
d) împuternicire semnată şi ştampilată de angajator, în cazul în care persoana care solicită obţinerea numelui de utilizator şi a parolei este alta decât reprezentantul legal al angajatorului.
e) copie de pe certificatul de înmatriculare;
f) copie a actului de identitate al reprezentantului legal, precum şi a persoanei împuternicite.
Obținerea numelui de utilizator şi a parolei se face pe adresa de e-mail menționată de agenţii economici.
3. Pentru semnalarea nerespectării prevederilor Codului Muncii şi respectiv ale Legii Securităţii şi Sănătăţii în Muncă nr. 319/2006, aveţi posibilitatea să uzaţi de drepturile conferite de Ordonanţa nr. 27/2002 privind reglementarea activităţii de soluţionare a petiţiilor, aspecte ale căror rezolvare potrivit Legii nr. 108/1999 pentru înfiinţarea şi organizarea Inspecţiei Muncii intră în competenţa I.T.M. Bihor.
Sesizarea trebuie să conţină:
– date referitoare la identitatea petentului (numele şi prenumele, adresa de domiciliu şi codul numeric personal, seria şi numărul cărţii de identitate, număr telefon de contact);
– datele societăţii în cadrul căreia se semnalează nerespectarea prevederilor legale în domeniul relaţiilor de muncă (denumire, adresă sediu, adresă punct de lucru);
– orice alte date pe care le consideraţi necesare a fi furnizate în vederea rezolvării speţei în cauză.
Petiția va fi transmisă pe adresa de e-mail: itmbihor@itmbihor.ro, sau prin fax: 0259.407.440.
Vă asigurăm de toată solicitudinea în rezolvarea problemei dumneavoastră.
Instituția noastră are posibilitatea transmiterii răspunsului la petiţie prin e-mail, fax sau prin poştă.
4. De asemnea şi celelalte tipuri de documente (informare, solicitări, comunicări) vor fi transmise prin aceleaşi mijloace de comunicare, respectiv pe adresa de e-mail: itmbihor@itmbihor.ro sau fax: 0259.407.440.
oct. 07, 2024 0
aug. 13, 2024 0
iul. 16, 2024 0
iun. 10, 2024 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0