Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
ian. 26, 2011 Andrei Şandor Monden, Muzică 0 1169 vizualizari
Inna a ajuns o vedetă internaţională, cu nenumărate concerte în afara ţării. Nu e de mirare că deţine supremaţia în topul brandurilor româneşti pe Facebook, fiind şi liderul clasamentului general, şi al clasamentului ce conţine alţi cântăreţi şi trupe din România.
Inna are mai mulţi fani care-i urmăresc contul de Facebook decât Robert De Niro (879.000) şi nu mai are foarte mult până s-o ajungă pe vedeta internaţională Christina Aguilera (2,7 milioane de fani). Inna este însă destul de departe de performerii Facebookului, Lady Gaga (26 de milioane de „monştri”, aşa cum sunt alintaţi admiratorii de către cântăreaţă) şi Michael Jackson, care n-a fost uitat de cei 27 de milioane de fani.
Edward Maya (prezent în topul Billboard cu piesa „Stereo Love”), se clasează în topul Facebrands la mare depărtare de Inna, dar pe locul secund, cu 208.000 de fani, în ambele topuri, în timp ce trupa Akcent ocupă locul al treilea, cu 201.000 de fani.
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
iul. 07, 2022 0
dec. 29, 2020 0
feb. 21, 2020 0
oct. 24, 2019 0