Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mai 01, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 1871 vizualizari
2012 nu va fi doar an electoral, ci și anul în care garniturile de tramvai Siemens vor începe să iasă din garanție. Garnitura I, cea cu numărul 50 (foto), va intra în post-garanție începând cu data de 23 aprilie, când se vor împlini 4 ani de la punerea sa în funcțiune. Trecerea timpului este un semnal de alarmă pentru conducerea OTL, care se gândește deja la strategia bugetară pentru a putea acoperi costurile aferente reparațiilor necesare. Directorul general Csuzi Istvan spune că se știe deja, în linii mari, ce înseamnă întreținerea unui tramvai Siemens nou, mai ales că numai pentru mentenanța bandajelor de la roțile mijlocului de transport în comun vienez sunt cheltuiți bani frumoși. Aceste costuri vor fi acoperite într-o măsură importantă grație proiectului pe fonduri europene prin care OTL va achiziționa în curând un strung mobil. Aparatura respectivă (parte a laboratorului de Mecatronică) va putea ajuta la economisirea a aproximativ 16.000 euro/tramvai, la fiecare 40.000 km. Adică în jur de 160.000 euro numai pentru partea de bandaje la roțile Siemens-urilor. „Până la anu’ va trebui să avem pregătit tot pentru a putea prelua post-garanția”, spune managerul Csuzi, precizând că, practic, Municipalitatea și-a asumat repsonsabilitatea achiziționării unui astfel de strung mobil în momentul în care a decis achiziționarea de tramvaie ultramoderne. Dacă prima ieșire din garanție va fi consemnată la finalul lunii aprilie 2012, a zecea garnitură de tramvai austriac va face același lucru în martie 2013. Referitor la perioada de garanție, Csuzi Istvan a declarat pentru bihorstiri.ro că mulțumită bunei relații pe care OTL o are cu societatea omolog din Viena, fabricantul tramvaielor a fost foarte maleabil, extinzând limita de kilometri pentru garniturile contractate de Oradea.
aug. 27, 2024 0
dec. 22, 2020 0
aug. 24, 2020 0
apr. 09, 2020 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0