Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
ian. 06, 2016 Andrei Şandor Administrație 0 2996 vizualizari
De la 1 ianuarie, în urma deciziei Consiliului Local, Administrația Imobiliară Oradea a încetat să existe ca instituție de sine stătătoare. Astfel, toate drepturile și obligațiile acesteia au fost preluate de Municipiul Oradea, respectiv Primăria Oradea. Biroul de Presă al Municipalității le atrage atenția colaboratorilor fostei enitiăți că, de acum înainte, plata obligaţiilor rezultate din raporturi juridice contractuale administrate până la data de 31.12.2015 de către Administrația Imobiliară Oradea, va fi efectuată către Primăria Municipiului Oradea. „Conturile IBAN deținute de Administrația Imobiliare Oradea au fost închise începând cu 1 ianuarie 2016”, se arată în comunicatul de miercuri. Astfel, pentru plata amenzilor de parcare, cetățenii vor folosi următoarele coordonate: Beneficiar – Municipiul Oradea, C.I.F. – 4230487,
contul IBAN RO72TREZ07621A350102XXXX deschis la Trezoreria Oradea. De asemenea, pentru chirii, redevențe sau alte plăți rezultate din raporturi juridice contractuale administrate de AIO, plățile vor merge astfel: Beneficiar – Municipiul Oradea, C.I.F. – RO35372589,
contul IBAN RO50TREZ076502205X016643 deschis la Trezoreria Oradea.
dec. 21, 2015 0
dec. 17, 2015 0
nov. 24, 2015 0
nov. 13, 2015 0
nov. 19, 2024 0
nov. 19, 2024 Comentariile sunt închise pentru Oradea se pregătește pentru sărbători: Iluminatul festiv prinde contur
nov. 19, 2024 0
nov. 19, 2024 0