Actualizat aprilie 9th, 2025 12:06 AM
feb. 11, 2018 Florin Coman Actualitate 0 1519 vizualizari
Concursul de idei pentru logo-ul Municipiului, lansat recent (link) de Primărie (prin Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune) nu a rămas fără ecou în zona celei mai active entităţi care semnalează diverse probleme privind asociaţiile de proprietari / serviciile publice. Este vorba despre Coaliţia Rogerius, care a şi publicat pe propriul cont de Facebook, în dimineaţa zilei de duminică (11 februarie), o imagine pe care ar dori-o drept logo pentru urbea noastră. Este, practic, un colaj de fotografii în care apar managerul Termoficare SA, Stănel Necula, primarul Ilie Bolojan şi viceprimarul Mircea Mălan şi o fotografie mai de ansamblu din Rogerius. Plus textuleţe aferente precum „Vom echilibra temperaturile şi în calorifere, înspre rece-călduţ”. Potrivit celor de la CR, critici pe faţă ai administraţiei Bolojan, s-a decis „participarea” la concurs şi propunerile de logo se vor încadra în criteriile regulamentului. „Această primă propunere este una a realismului și non-confortului din apartamentele noastre. În caz că vom câștiga concursul privind Logo-ul orădean, prin cei 10 mii de euro vom avea mai multe campanii stradale pentru a continua încurajarea participării oamneilor la viața comunității”, scrie CR pe internet.
apr. 09, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 09, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 08, 2025 0