Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
nov. 27, 2013 Andrei Şandor Actualitate 0 2223 vizualizari
Ediția din 2013 a campaniei „Mă crește singură”, inițiată de Fundația Pro Valoare a omului de afaceri Alexander Mudura, va face din nou posibil ca Sărbătorile de iarnă să fie ceva mai frumoase pentru un număr considerabil de mămici care se ocupă singure de copiii lor. Miercuri, 27 noiembrie, Sala de Evenimente de la Lotus Center a găzduit tradiționala strângere de fonduri, la care au fost puse la bătaie diverse articole de îmbrăcăminte, dar și obiecte de artă din colecția personală a patronului centrului comercial de pe str. Nufărului. Cu toate că majoritatea acestor obiecte, puse la dispoziție cu maximă deschidere de magnatul orădean, nu au fost cumpărate de participanți, campania „Mă crește singură” nu și-a ratat nici în acest an scopu. Peste 16.500 lei s-au adunat în urma licitației cu strigare, la care au participat reprezentanții principalilor sponsori (firmele Deme Macarale, Dumexim, Lotus Center, Gerald Compimpex, Nutrientul Group și Repcon), dar și câteva oficialități locale (prefectul Claudiu Pop, vicepreședintele CJ Bihor, Ioan Mang, șeful Finanțelor județene, Ioan Mihaiu și directorul executiv al ITM, Marius Rotar). Sub bagheta prezentatoarei evenimentului, Beatrice Szuhai, cei de față au avut ocazia să admire itemurile scoase la vânzare de Mudura. Dacă tăvile de argint, scrumiera și cele două vaze nu și-au schimbat proprietarul, omul de afaceri trebuie să se despartă, totuși, de o cutie de zahăr deosebite, cumpărate cu câte 3.000 lei de firma Dumexim. De asemenea, „echipa” de două sfeșnice a fost adjudecată de Herald Comimpex contra sumei de 12.000 lei. Mult mai dornici de cumpărături au fost invitații în momentul în care amfitrioana manifestării caritabile a prezentat creațiile vestimentare pentru copii semnate Diana Barbur (care, recent, și-a deschis un magazin în Lotus Center). Astfel, cei de la Grup West au dat 249 lei pe un paltonaș cu gentuță și 500 lei pe o rochiță, finanțistul Mihaiu a cumpărat un paltonaș cu 260 lei și un pardesiu cu 210 lei, firma Proges a plecat acasă cu un pardesiu în valoare de 149 lei, iar Dumexim a preferat un alt palton pentru copii în valoare de 149 lei. De asemenea, liderul PSD Bihor, Ioan Mang, a lăsat la Lotus suma de 260 lei pentru o rochiță. Deși nu au fost prezenți la eveniment, cei de la Bene Internațional au participat și ei cu bani la campania „Mă crește singură” din acest an. Mai mult, Fundația Pro Valoare a decis să ofere câte 250 lei (în vouchere) pentru fiecare mămică înscrisă în campanie. Este vorba despre 283 de astfel de părinți singuri. Dintre binefăcătorii care s-au remarcat și la licitație, firmele Proges și Grup West au mai donat câte 1.000 lei. Iar la final, după contabilizarea tuturor donațiilor (inclusiv a celor rămase „anonime” din partea firmelor), Beatrice Szuhai a tras linie: 71.777 lei vor fi împărțiți în acest an.
[nggallery id=2030]
Evenimentul de azi a fost unul din care nu au lipsit nici momentele artistice. Invitații au avut ocazia să se delecteze cu un duo de voce/saxofon, care a colorat atmosfera deja de Sărbători cu reluări ale unor melodii îndrăgite („Have Yourself a Merry Little Christmas”, „New York, New York”, „Cât de departe”, „Sway” sau „Lily Was Here”).
Până în acest an, peste 1.000 de mame singure au fost ajutate să își pregătească Crăciunul grație evenimentelor caritabile organizate de Fundația Pro Valoare. Iar dorința omului de afaceri Alexander Mudura este ca, oricât de aprigă să fie criza, campania „Mă crește singură” să continue și în 2014.
httpvhd://youtu.be/eTg7eZ5W3Fg
nov. 19, 2024 Comentariile sunt închise pentru Oradea se pregătește pentru sărbători: Iluminatul festiv prinde contur
nov. 18, 2024 0
nov. 17, 2024 0
nov. 14, 2024 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0