Actualizat aprilie 8th, 2025 1:46 PM
nov. 27, 2014 Andrei Şandor Actualitate 0 1706 vizualizari
Aplicația din cauza căreia dispecerii principalilor furnizori de sevicii și de utilități de pe raza Municipiului Oradea ajung să își facă cruce la fiecare intrare în tură poate fi utilizată și pentru chestiuni ce țin de funcționarea sistemului public de transport local. OTL a avut deja parte de mai multe sesizări prin Oradea City Report, dintre care doar una a trebuit respinsă. Și asta pentru că nu era legată de activitatea fostei Regii Autonome de transport. În rest, potrivit datelor oferite de Biroul de Presă al societății care gestionează tramvaiele și autobuzele, 5 sesizări au fost rezolvate, iar una se află în lucru. Aplicația Oradea City Report și-a început activitata în slujba OTL în 7 noiembrie, dar poate fi folosită pentru a semnala nereguli / avarii care privesc termia, apa potabilă și canalizarea, iluminatul public, Poliția Locală și salubrizarea. Detalii despre modul de utilizare pot fi citite AICI.
aug. 27, 2024 0
dec. 22, 2020 0
aug. 24, 2020 0
apr. 09, 2020 0
apr. 08, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 08, 2025 0
apr. 08, 2025 0