Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
ian. 14, 2016 Andrei Şandor Administrație 0 2693 vizualizari
Din această săptămână, Poliția Locală Oradea se folosește de un dispecerat unic care funcționează 24 de ore din 24. Instituția subordonată Consiliului Local a transmis azi, 14 ianuarie, că poliţiştii locali răspund prompt sesizărilor primite de la cetăţeni, indiferent că acestea sunt făcute telefonic sau online prin aplicaţia Oradea City Report.
În luna curentă, la acest dispecerat non-stop au fost înregistrate 112 reclamații cu privire la autovehicule parcate neregulamentar, la depozitări ilegale pe domeniul public și la alte aspecte de acest gen. De asemenea, polițiștii locali au fost solicitați și prin Oradea City Report (OCR): 32 de sesizări au fost transmise pe această cale către Poliţia Locală. Cei care au apelat la OCR pentru a contacta Poliția Locală au sesizat probleme legate de autovehicule abandonate sau persoane care nu respectă regimul de deţinere al animalelor de companie. „În prezent, poliţiştii locali au rezolvat 101 sesizări telefonice, 11 fiind în curs de soluționare, iar prin aplicația online au fost soluţionate 30 de sesizări, iar 2 dintre acestea sunt în curs de soluţionare”, informează Biroul de Presă al Primăriei. Reamintim că, de la 1 ianuarie 2016, Poliția Locală este condusă de ex-directorul Administrației Imobiliare Oradea, Cristian Beltechi.
sept. 05, 2023 0
iun. 27, 2023 0
iun. 21, 2023 0
feb. 04, 2022 0
nov. 19, 2024 0
nov. 19, 2024 Comentariile sunt închise pentru Oradea se pregătește pentru sărbători: Iluminatul festiv prinde contur
nov. 19, 2024 0
nov. 19, 2024 0