Actualizat noiembrie 25th, 2024 10:28 PM
nov. 08, 2017 Florin Coman Actualitate 0 1106 vizualizari
Mizeria e atât de mare încât nici măcar ministrul în funcţie al Transporturilor nu mai poate ascunde / înghiţi aşa ceva. „De la 1 ianuarie până la 1 octombrie în acest an, întârzierea medie zilnică a fost de 12.500 de minute. Nu se poate tolera aşa ceva! Şi haideţi să intrăm la cauze! Poţi să admiţi o cauză care ţine de intemperii, de vremea vitregă: viscole, furtuni. Ştiţi care sunt cauzele? Doar 5% sunt cauzate de vechimea materialului rulant, de condiţia tehnică în care se află materialul rulant. 70% sunt cauzate de CFR Infrastructură, care atunci când are probleme pe calea ferată de regulă a procedat la restricţii”, a afirmat Felix Stroe într-o dare de seamă, ieri (7 noiembrie), în faţa Comisiei pentru transporturi a Camerei Deputaţilor. Având în vedere cele prezentate, şeful de la Transporturi a precizat că a dispus să fie analizate toate restricţiile de la CFR din ultimii doi ani. „E normal să le institui când se întâmplă ceva, dar să vedem şi cum au fost rezolvate problemele, cum au fost remediate cauzele”, a declarat ministrul Stroe.
foto – t-times.ro
nov. 25, 2024 0
nov. 25, 2024 0
nov. 25, 2024 0
nov. 25, 2024 0
nov. 25, 2024 0
nov. 25, 2024 0
nov. 25, 2024 0
nov. 25, 2024 0