Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
iul. 02, 2013 Andrei Şandor Actualitate 0 1182 vizualizari
„Făgetu – comuna Plopilş, Şerani – comuna Borod, Luncuşoara – comuna Auşeu, Groşi – comuna Groşi, Sacasău Nou – comuna Berna, Varasău – comuna Brusturi, Butin – comuna Gătaia, comuna Garnic şi Eibental – comuna Dubova” – aceasta e lista cu exemplele de localități cu cehi și slovaci în care deputatul Adrian Merka a descoperit drumuri extrem de proaste. Atât de proaste, spune parlamentarul bihorean într-o declarație politică, încât nu doar că nu vin investitorii din această cauză, dar oamenii se autoexpun pericolelor (fiind nevoiți să circule pe „șoselele” respective) și trebuie să și plătească sume considerabile pentru a-și repara mașinile. Deputatul Merka consideră că ministerele care au în sarcină întreținerea drumurilor ar trebui să demareze „o serie de acţiuni urgente de natură să asigure finanţare imediată pentru lucrări de infrastructură rutieră în unele zone ale ţării”. Problema este că drumurile indicate de alesul cehilor și slovacilor sunt mai degrabă sub jurisdicția Consiliului Județean decât a vreunui minister. Cert este că demersul lui Adrian Merka ar putea avea, totuși, un rol: cel de a atrage atenția că și micile comunități rurale au nevoie de drumuri cel puțin practicabile în siguranță.
oct. 11, 2016 0
aug. 31, 2016 0
aug. 25, 2016 0
iul. 13, 2016 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0