Actualizat aprilie 4th, 2025 11:13 PM
apr. 03, 2017 Andrei Şandor Actualitate, business 0 2067 vizualizari
Ospitalieri cum sunt, românii promovează în străinătate regiunile turistice ale ţării inclusiv prin intermediul preparatelor culinare tradiţionale. Plăcinte sau sarmale, toate acestea le-au făcut cu ochii plimbăreţilor de la Târgul de Turism de la Milano, eveniment de care profită din plin Consiliul Judeţean (CJ) Bihor, dar şi Municipiul Oradea. De fapt, utilul se îmbină cu plăcutul pentru preşedintele Pasztor Sandor, cel care s-a folosit şi de pornirea curselor aeriene de Italia (n.b.: urmează şi zborul Oradea – Torino, începând din 13 aprilie) pentru a fi în peninsulă în această perioadă. „Ni s-a oferit ocazia și, totodată, șansa de a promova județul Bihor în străinătate. De aceea suntem prezenți la târgul internațional de la Milano, de aceea este extrem de importantă colaborarea dintre Agenția de Management al Destinației Bihor și Asociația pentru Promovarea Turismului din Oradea și Regiune”, spune liderul de la judeţ.
„…la Cooking Show, bucătarii unui restaurant românesc din Milano au recreat produsul culinar reprezentativ al județului: plăcinta din Țara Bihorului. Un alt moment interesant a fost degustarea sărmăluțelor cu tradiționala mămăliguță și cu smântână. Vizitatorii au savurat cele două preparate și s-au dedulcit cu ciocolata de casă”, se relatează într-un comunicat transmis de Biroul de Presă al CJ.
La acest Târg de Turism, care se va încheia marţi, 4 aprilie, sunt prezente peste 1.500 de agenții de turism, tour operatori şi intermediari de turism. România participă cu 18 desk-uri dintre care 2 aparțin regiunii Bihor / Oradea. Nmărul vizitatorilor a depășit deja 50.000. În încheierea deplasării din Italia, marţi, Consulatul României va găzdui Seara Bihoreană, încă un prilej de a se face reclamă judeţului nostru.
mart. 28, 2025 0
mart. 07, 2025 0
ian. 03, 2025 0
mai 30, 2024 0
apr. 04, 2025 0
apr. 04, 2025 0
apr. 04, 2025 0
apr. 04, 2025 0