Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mart. 19, 2016 Andrei Şandor Actualitate, business 0 1770 vizualizari
Defuncta Eurobusiness Parc SA, care s-a transformat în Agenția de Dezvoltare Locală Oradea (ADLO), acționează pentru promovarea școlii profesionale din oraș. Mai ales după ce, în urma deciziei Consiliului Local Oradea (cu girul Inspectoratului Școlar Județean), din anul școlar 2016 / 2017, nu va mai exista Colegiul Tehnic „Andrei Șaguna”, el fuzionând cu „Traian Vuia”, cele două unități de învățământ dând naștere unei singure entități. Viner, 18 martie, ADLO și firma Romarketing au organizat o masă rotundă la care au participat reprezentanții companiilor din mediul privat din Oradea, profesori și elevi de la viitorul campus tehnic „Traian Vuia” și mai multe ONG-uri care activează în domeniul educației. Potrivit datelor furnizate de Primărie, se vrea dezvoltarea, promovarea și creșterea gradului de atractivitate a meseriilor în rândul tinerilor. „În acest sens, participanții au fost împărțiți în două grupe și li s-au aplicat chestionare în cadrul cărora au avut posibilitatea să-și exprime punctele de vedere despre cum ar trebui să decurgă procesul de instruire a elevilor în cadrul companiilor”, relatează Florina Fofiu de la ADLO. În cadrul evenimentului de vineri s-a lucrat și la identificarea de noi metode și activități de creștere a motivării elevilor în a învăța o meserie, precum și a competiției între ei, tnerii fiind recompensați în funcție de rezultate. Merită precizat că firmele își propun implementarea unui sistem unitar de evaluare a elevilor de la școala profesională care beneficiază de bursă, prin stabilirea unor teme comune de proiect.
iun. 28, 2017 0
apr. 10, 2017 0
feb. 01, 2017 0
feb. 01, 2017 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0