Actualizat aprilie 12th, 2025 4:48 PM
sept. 05, 2012 Andrei Şandor Actualitate 0 1501 vizualizari
De parcă nu ar fi fost parte a proiectului turbo-girației și de parcă circulația dinspre str. Magheru spre Centrul Civic/malul Crișului s-ar fi amplificat exponențial doar în ultimii 2 ani, managerul OTL, Csuzi Istvan (foto), apără ideea Municipalității de a se face o bandă „de viteză” în locul ABC-ului non-stop ras deja de pe suprafața pământului. Miercuri, 5 septembrie, prezent la așa zisa consfătuire despre transportul public în Zona Metropolitană Oradea, directorul general al OTL le-a declarat jurnaliștilor care s-au interesat de subiect că, în ciuda investiției din marea intersecție din zona fostului Birou de mișcare tramvaie, în orele de vârf, circulația pe acolo se desfășoară în continuare cu dificultate. Csuzi susține proiectul benzii de viraj la dreapta de pe Podul Dacia spre Parcul 1 Decembrie (sau spre Aleea Emanuil Gojdu), explicând că, prin realizarea „drumului” suplimentar, se va evita blocajul în trafic pentru cei care intră în girația turbo de pe pod, dar sunt nevoiți să acorde prioritate de trecere celor care circulă dinspre str. Mareșal Averescu. Și viceprimarul Ovidiu Mureșan este acum un partizan aproape necondiționat al inițiativei administrației Bolojan, deși în legislatura trecută (când a fost simplu consilier local PSD, partid care doar pe la finalul mandatului a trecut cu arme și bagaje în barca PNL) nu a avut neapărat o părere bună despre unel proiecte de infrastructură ale Executivului din Primăria Oradea. Mureșan consideră că orice proiect este de „perfectibil” și că, într-adevăr, s-a constatat doar după darea în folosință a noii girații că acolo vor mai fi probleme de rezolvat.
aug. 11, 2017 0
iun. 06, 2017 0
mai 23, 2017 0
mai 11, 2017 0
apr. 12, 2025 0
apr. 12, 2025 0
apr. 11, 2025 0
apr. 11, 2025 0