Actualizat noiembrie 20th, 2024 11:58 PM
iun. 14, 2019 Adrian Popa Actualitate, Administrație 0 1826 vizualizari
Consiliul Local a aprobat în ședința de joi, 13 iunie, un proiect de hotărâre privind brandul Orașului Oradea, compus din însemnul grafic “Supercoroana” și promisiunea de brand “Art Nouveau Life Nouveau”, precum și regulile minime de utilizare a acestuia, consemnate într-un ghid de aplicare a identității vizuale primare a brandului Oradea.
În data de 9 mai a fost finalizat procesul de realizare a unui brand de oraș, sintetizat prin însemnul grafic “Supercoroana”, cu promisiunea de brand “Art Nouveau Life Nouveau”. Simbolul grafic al brandului Oradea este o transpunere metaforică prin desena a staturii, unicității și prestigiului orașului.
Însemnul grafic reprezentativ și oficial al orașului Oradea va fi utilizat în formele prezentate în proiectul de hotărâre, fiind inclus în mod obligatoriu în materialele de prezentare sau promovare realizate de Primăria Oradea sau structurile subordonate acesteia, precum și în materialel de prezentare/promovare a tuturor evenimentelor la care Primăria, Consiliul Local sau structurile subordonate sunt organizatori, parteneri sau co-organizatori.
Entitatea responsabilă cu implementarea și managementul brandului, precum și realizarea demersurilor de protejare a mărcii, atât la nivel național cât și la nivel european, este Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune, al cărei membru fondator este Primăria Oradea, alături de alte entități.
oct. 31, 2024 0
iun. 12, 2024 0
iun. 04, 2024 0
mai 24, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0