Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
nov. 15, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 1506 vizualizari
Se pare că un act de neglijență (probabil neintenționată) în serviciu a făcut ca un cetățean din Sânmartin să simtă că se prăbușește în momentul în care a văzut o factură de la Compania de Apă Oradea (CAO). Bărbatului i-a fost facturată cantitatea de 9.100 mc de canalizare/meteo, suma de plată fiind de aproximativ 4.200 lei. Clientul a contestat automat factura și a comandat o verificare metrologică a contorului, rezultatul fiind că aparatul nu ar fi în stare bună de funcționare. Cu toate acestea, reclamantul a declarat pentru bihorstiri.ro că societatea furnizoare de servicii de apă/canal îi cere să achite banii respectivi. O altă nemulțumire (nedumerire) a respectivului a fost că perioada de facturare marcată pe hârtie se referă la un interval de timp în care el nu ar fi avut contract cu CAO. În urma descrierii situației și a solicitării unor clarificări pe acest subiect, în dimineața de marți (15 noiembrie), purtătorul de cuvânt al fostei Apaterm, Alin Sas, a recunoscut că există un asemenea caz „în lucru”, dar menționează că cele reclamate nu reflectă 100% realitatea. Astfel, se pare că persoana nemulțumită (căreia nu dorim să-i publicăm numele) avea un contract pe persoană fizică în perioada de facturare contestată și că, între timp (mai exact de la începutul lunii august), contractul a fost trecut pe numele unei firme. Referitor la consum, Alin Sas spune că problema a fost generată, cel mai probabil, de angajații de la Serviciul de Gospodărire Comunală din Sânmartin, cei de la care CAO a preluat serviciul. Mai exact, angajatul care a citit contorul de apă (geotermală) a notat un consum de 4 cifre, dar cu virgulă, ceea ce, susține reprezentantul Companiei, nu se face. Și de aici întregul consum-record de aproape 10.000 mc. Cu toate acestea, Alin Sas precizează că orice consum trecut prin contor va trebui plătit. Însă, având în vedere că există depus la CAO un document eliberat de Biroul de Metrologie Legală (BML) și care atestă că contorul în chestiune nu corespunde normelor, lucrurile se schimbă. Mai exact, pe baza reclamației și a actului de la BML, angajații de la Compania de Apă vor întocmi o notă justificativă (referat) care va ajunge pe masa Consiliului de Administrație. Acesta este singurul for care poate decide cum anume să fie rezolvată problema de mii de metri cubi a clientului din Sânmartin.
aug. 25, 2017 0
aug. 09, 2017 0
iul. 25, 2017 0
iun. 23, 2017 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0