Actualizat noiembrie 20th, 2024 11:58 PM
mai 17, 2017 Andrei Şandor Actualitate 0 2918 vizualizari
Pasajul rutier subteran care să lege Aleea Ştrandului de Parcul Traian şi lărgirea la 6 benzi a Podului Dacia vor fi provocări majore pentru Oradea. Atât pentru Primărie (care trebuie să „inventeze” banii necesari), cât şi pentru şoferi şi pietoni (care vor fi nevoiţi să suporte, în cazul fericit, vreo 18 luni de lucrări ample în acea parte a oraşului). Primarul Ilie Bolojan spune că prima intervenţie, în ordine cronologică, va fi realizarea pasajului subteran care să facă în aşa fel încât intersecţia cu str. Magheru / Parcul Traian (foto) să fie una mai puţin aglomerată (link). „În aceste zile va fi semnat contractul pentru studiul de fezabilitate. Până la sfârșitul lunii iulie va fi finalizat studiul de fezabilitate, după care indicatorii tehnico-economici vor fi supuși aprobării Consiliului Local undeva în luna august. Procedura de licitație va fi apoi demarată în această toamnă, pentru ca cel mai târziu în primăvara lui 2018 să înceapă lucrările”, a precizat edilul orădean prevestind vremuri nu tocmai uţoare. Bolojan a recunoscut că va fi un şantier dificil pentru că se va lucra sub trafic. „Bonusul” este proiectul de lărgire a Podului Dacia, însă această investiţie nu va putea demara decât la finalizarea pasajului. Dacă nu, zona va fi total blocată din punct de vedere rutier. Pentru podul peste Crişul Repede, deja se munceşte la o expertiză tehnică din care să rezulte soluțiile pentru lărgirea cu încă o bandă, dar și soluția pentru o eventuală consolidare. „La finalul lunii iunie vom avea această experiză finalizată, urmând să fie încheiate contractele de realizare a studiului de fezabilitate”, spune primarul Bolojan. El opinează că lărgirea Podului Dacia ar putea începe în primăvara anului 2019.
nov. 20, 2024 0
nov. 18, 2024 0
nov. 15, 2024 0
nov. 12, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0