Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
sept. 12, 2011 Florin Coman Auto 0 1476 vizualizari
Mașina extremă a fost creată special pentru turneul german Automotive CLP, însă poate rula fără nicio problemă oricând pe șosele… bineînțeles, pe cele din Germania, nicidecum prim România (prietenii știu de ce). Comparat cu un M3 de serie, noul Interceptor dispune de o caroserie widebody cu aripi evazate și o capotă cu prize suplimentare de aer. Eleronul a fost preluat de la varianta GT a M3-ului de curse iar la capitolul „încălțăminte” s/au ales 4 jante albe de 19` cu un singur prezon, exact la la automobilele de circuit.
Sub capotă se dezlănțuie un G-Power de 600 CP care „scuipă flăcări” printr-un eșapament Akrapovic, iar tot harnașamentul planează pe o suspensie Bilstein.
Înterirul din piele cu banchetă din spate miniaturală a fost înlocuit cu „mobilier” de curse: Scaune Recaro și un rollbar de protecție.
La interior, s-a renunțat la bancheta spate și a fost montat un roll-bar de protecție alături de scaune Recaro de curse.
oct. 07, 2013 0
apr. 05, 2013 1
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0
iun. 14, 2024 0