Actualizat decembrie 11th, 2024 11:03 PM
mai 18, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1133 vizualizari
Maşina nu arată chiar extrem, dar oricine observă că nu este vorba de modelul normal. Buza din fibră de carbon a spoilerului, plafonul din carbon, dar mai ales eleronul mare montat pe capota spate sugerează parcă o maşina de curse domesticită şi nici interiorul nu mai este ce-a fost. Doar două locuri, fără sistem audio sau aer condiţionat şi mai multe inserţii de carbon. Nu te duci pe circuit cu toată familia, aşa că scaunele spate au dispărut, fiind înlocuite cu un rollcage. Scaunele sunt unele aproape de curse, cu centuri speciale şi nu lipseşte din peisaj nici măcar extinctorul.
Pe lângă faptul că greutatea a scăzut la 1,5 tone, M3 GTS a primit modificări şi la motorul V8. Acesta are acum 4,4 litri în loc de 4 litri şi dezvoltă 450 CP/8.300 rpm, cu 30 CP mai mult decât M3, iar cuplul a crescut cu 40 Nm până la 440 Nm/3.750 rpm. Cutia de viteze cu 7 trepte şi două discuri de ambreiaj, a fost ajustată pentru circuit, acelaşi tratament fiind primit şi de suspensii.
BMW M3 GTS ajunge la 100 km/h în 4,4 secunde şi cum a fost dezvoltat pentru rularea pe circuit, viteza maximă nu mai este limitata la 250 km/h, ci ajunge la 305 km/h.
Preţul pentru piata germană este unul destul de piperat, dar bavarezii sunt siguri că nu vor avea deloc probleme în a găsi cumpăratori pentru M3 GTS. Maşina costă în Germania, cu toate taxele incluse, 136.850 euro.
dec. 11, 2024 0
dec. 11, 2024 0
dec. 11, 2024 0
dec. 11, 2024 0
dec. 11, 2024 0
nov. 27, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 14, 2024 0
nov. 28, 2024 Comentariile sunt închise pentru Bekesi Csaba: Printr-un vot rațional putem bloca ascensiunea extremiștilor, în același timp, putem să oprim și refacerea Alianței Austerității!