Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mart. 06, 2015 Andrei Şandor Actualitate 0 1776 vizualizari
Devine tot mai clar că DN 76 este un drum blestemat. După ce că au fost date „lupte seculare” pentru ca să înceapă reabilitarea, tronsonul Oradea – Beiuș rămâne o redută de necucerit în războiul pentru refacerea acestei șosele importante. Instituția Prefectului și conducerea CNADN au constatat, ieri (5 martie), la fața locului, că firma SCT București, care a preluat constructorul CCCF Timișoara (care adjudecase licitația pentru această porțiune de pe DN 76), nu face treabă. Mai exact, potrivit unui comunicat transmis de Cancelaria Prefectului de Bihor, este vorba despre „lipsa cvasitotală de activitate”. Deși, la finalul anului trecut, surle și trâmbițe (inclusiv politice) anunțau demararea în forță a lucrărilor prin aducerea acelui utilaj-minune care mestecă asfaltul vechi și scuipă altul nou. Așa se face că autoritățile competente au decis ca „în cursul săptămânii viitoare” să ia „măsuri împotriva societății amintite, luându-se în calcul inclusiv rezilierea contractului”. Se pare că inclusiv prefectul Claudiu Pop merge pe această variantă „datorită incapacității dovedite de către societatea respectivă de a-și onora la termen obligațiile contractuale”. Prefectura Bihor precizează că „CNADNR și-a achitat toate obligațiile financiare față de societatea respectivă”, deci nu ar exista motive pentru delăsare din partea firmei. Dacă se ajunge la reziliere, lucrarea aferentă tronsonului Oradea – Beiuș va trebui din nou scoasă la licitație.
aug. 23, 2023 0
feb. 09, 2022 0
nov. 01, 2021 0
sept. 01, 2020 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0