Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
mart. 29, 2022 Adrian Popa Actualitate, Administrație, Frontpage 0 865 vizualizari
Printre proiectele avizate favorabil de către specialiștii Comisiei municipale de urbanism și amenajarea teritoriului în cadrul şedinţei din cursul săptămânii trecute se regăsește dezvoltarea centrului intermodal de pe Calea Borșului, precum și dezvoltarea autobazei OTL.
Primăria Municipiului Oradea prin Direcția Patrimoniu Imobiliar a solicitat aviz arhitect șef pentru dezvoltarea unui centru intermodal situat pe strada Calea Borșului nr. 43 A. Construirea Centrului Intermodal este un proiect mai vechi care, însă, în prezent, se concretizează printr-o propunere de realizare a unor facilități de acces la transportul rutier și feroviar.
„Este o investiție foarte importantă pentru municipiul Oradea, care are ca scop fluidizarea transportului de marfă atât de necesar platformelor industriale din parcurile industriale. Aceasta constă în realizarea unei platforme de beton de încărcare-descărcare cu o suprafață de 33.710 mp prevăzută cu două linii de cale ferată uzinală cu lungimea de 700 de metri. În plus, se vor amenaja platforme destinate parcărilor”, a precizat Arina Moș, viceprimarul municipiului Oradea.
Este vorba despre o parcare cu 36 de locuri pentru camioane, prevăzută cu un grup social, o parcare de scurtă durată, cu 30 de locuri, pentru camioane, o parcare cu 20 de locuri destinată autoturismelor personalului și o parcare cu 32 de locuri pentru vizitatori. În centrul platformei destinate parcărilor se va amplasa o clădire administrativă de tip container a personalului.
Autobază OTL în Parcul Industrial II
Primăria Oradea a solicitat aviz arhitect șef pentru dezvoltarea și optimizarea sistemului de transport public la nivelul municipiului Oradea prin amenajarea și dotarea unei autobaze în incinta Parcului Industrial II.
Se propun construcții noi care să adăpostească funcțiunile necesare unei autobaze adaptate la ceea ce permite amplasamentul, astfel:
– clădire administrativă – regim de înălțime P + 1E
– clădire de reparații autobuze – regim de înălțime P+1Ep
– copertină 1 – regim de înălțime P
– copertină 2 – regim de înălțime P
– stație de alimentare cu carburanți – regim de înălțime P.
„Copertina 1 va adăposti autobuzele tradiționale, iar copertina 2 va adăposti autobuzele electrice, având în dotare și punctele de încărcare necesare. Investiția se referă la mutarea bazei OTL din zona Salca în zona Parcului Industrial II”, a punctat Radu Fortiș, arhitectul-șef al orașului.
În incinta halei sunt proiectate 7 linii de autobuze, cu aceste funcțiuni se află în legătură directă zona de ateliere (atelier electricieni, atelier electroniști, atelier strungărie, atelier sudură, magazie piese secție), alături de zona de vestiare și grupuri sanitare. Parterul construcției propuse cuprinde și două birouri destinate revizorilor tehnici, respectiv maiștrilor și o încăpere ce adăpostește sala compresor, cu acces din exterior.
La etaj se propune zona de birouri, prevăzută cu zonă de lounge, grupuri sanitare, oficiu, arhivă și o sală de ședințe. Accesul pe parcelă se va realiza pe latura nordică a acesteia.
aug. 29, 2023 0
iul. 18, 2023 0
iul. 11, 2023 0
iun. 29, 2023 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0