Actualizat noiembrie 21st, 2024 10:53 AM
iul. 14, 2014 Andrei Şandor Actualitate 0 2221 vizualizari
9 iulie a fost ziua în care Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale din România (CNADNR) a deschis ofertele privind proiectarea și realizarea tronsonului bihorean al Autostrăzii Transilvania. Desigur, având în vedere că în perioada de evaluare a ofertelor nu prea se pot da detalii despre participanții la licitație, însă nu sunt cunoscuți ofertanții și nici sumele cu care au intrat în „horă”. Se știe, însă, că a existat o contestație în ceea ce privește termenul limită de depunere a ofertelor. Reclamația a fost depusă de firma Strabag, care a cerut obligarea CNADNR „la decalarea datei limită de depunere a ofertelor cu o perioadă suficientă pentru elaborarea ofertelor, prin publicarea unei erate” și la „suspendarea procedurii până la soluţionarea pe fond a contestaţiei”. În mod ciudat, probabil pentru că CNADNR a publicat o serie de erate și de clarificări referitoare la licitație, firma Strabag a decis să renunțe (link) la acțiunea depusă la Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor. Decizia acestui for, prin care se ia act de renunțarea cu pricina, datează din 7 iulie. Așa că analiza ofertelor depuse în termenul stabilit inițial merge mai departe. Reamintim că CNADNR a estimat costul lucrărilor la autostrada Borș – Suplacu de Barcău la sume (fără TVA) între 987.099.687,74 lei și 1.184.519.625,55 lei. Ar trebui ca lucrările să fie finalizate în 24 de luni. Porțiunea bihoreană a Autostrăzii Transilvania era obiectul părții de contract Bechtel care a fost reziliat în 2013 de fostul ministrul al Transporturilor, Dan Șova.
mart. 22, 2024 0
mart. 11, 2024 0
iul. 14, 2023 0
apr. 29, 2023 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0