Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
sept. 29, 2015 Andrei Şandor Actualitate 0 1970 vizualizari
Pentru ca drumul expres aflat în construcție să fie drept și să nu șerpuiască pe mai multe străduțe din spatele Gării, Municipalitatea orădeană e dispusă chiar și să plătească chirie pentru terenul CFR peste care ar urma să treacă șoseaua. Consiliul Local ar prelua în folosință prin închiriere sau prin subconcesiune terenul cu pricina (de aproximativ 660 de metri lungime), despre care primarul Ilie Bolojan spune că este proprietatea publică a statului, fiind administrat de Ministerul Transporturilor și concesionat CFR. După ce, la începutul proiectului drumului expres, administrația locală a avut OK-ul feroviarilor, acum lucrurile nu mai par la fel de clare. CFR invocă mai nou existența așa numitei zone de siguranță. Cu toate acestea, se pare că varianta închirierii sau cea a subconcesionării ar face uitată zona de siguranță, iar drumul expres ar putea trece prin „ograda” CFR. Edilul-șef va cere, azi, Consiliului Local să îl mandateze pentru negocierea cu forurile competente a unui contract de acest gen, având în vedere că transmiterea acelui teren, fără plată, în folosul Municipalității cere timp mai mult. Or, după cum se știe, drumul expres este unul dintre proiectele arzătoare ale Primăriei, derulat pe bani europeni transfrontalieri. Deci trebuie finalizat înainte de 1 ianuarie 2016 pentru ca Oradea să nu piardă din finanțarea nerambursabilă.
oct. 30, 2024 0
iul. 29, 2024 0
feb. 29, 2024 0
feb. 16, 2024 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0