Actualizat noiembrie 23rd, 2024 9:40 PM
apr. 28, 2018 Florin Coman Actualitate 0 2331 vizualizari
Nedesemnarea unui câştigător în urma competiţiei iniţiate de Municipalitate pentru realizarea unui logo al Oradiei a supărat o bună parte a participanţilor la concurs. Deocamdată doar pe internet, dar a pornit un val de protest prin care cei care s-au înscris cu creaţii în concursul de branding critică modul în care Asociaţia pentru Promovarea Turismului în Oradea şi Regiune (APTOR) a gestionat lucrurile. Spre exemplu, Costin Oane (cu studii de specialitate în Marea Britanie) de la BroHouse, unul dintre cei care au muncit la elaborarea unui logo, consideră că, din start, „esența briefului Oradea a fost definită sumar și generalist”. Adică tentativa de slogan “Orașul în care te regăsești” ar fi, în opinia lui Oane, „o poziționare lipsită de forță și autenticitate”, întregul demers riscând să se „transforme într-un concurs de frumusețe”.
Caracterizând drept „o românească” ceea ce a făcut administraţia locală orădeană cu concursul pentru logo, Costin Oane spune că „toată această fâstâceală a fost foarte iritantă și jignitoare”. Mai ales că a venit din partea celei mai performante administrații publice din România, aşa cum este ea prezentată în ultima perioadă pe diverse canale media.
Reprezentantul BroHouse a primit şi reacţii la postarea articolului pe Facebook a articolului în care îşi explică poziţia referitor la experienţa cu concursul de la Oradea. Unul dintre cei ce au dat un răspuns la ideea ca aceste „concursuri publice de design” să se oprească propune ca toţi cei ce se consideră prejudiciaţi din cauza deciziei Primăriei de a nu desemna niciun câştigător să îşi caute dreptatea în sala de judecată. „…Să ne reunim intr-un grup cu personalitate juridică, un grup al pagubiților din cadrul concursului si sa dam in judecata Primăria Oradea pentru proasta gestionare de la început și până la sfârşit a Concursului mai sus menționat și obligarea Primăriei Oradea la plata unor despăgubiri în valoare de 47.000lei x 180 participanți (potențiali câștigători) = 8.460.000 lei”, scrie Emil Cocos (link).
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0