Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
iul. 04, 2015 Andrei Şandor Actualitate 0 1608 vizualizari
Societatea care gestionează transportul local din Oradea, OTL, nu e surdă atunci când sunt reclamații privind activitatea ei, respectiv diverse nemulțumiri referitoare la cum circulă autobuzele și tramvaiele. Cu toate acestea, cel puțin în cazul aerului condiționat, OTL susține că clienții sunt de vină. Potrivit responsabilului cu presa din cadrul fostei regii autonome, Carmen Tocuț, au fost „numeroase sesizări legate de nerespectarea regulamentului de funcţionare a aerului condiţionat afişat în mijloacele de transport în comun dotate cu astfel de sisteme”. Se pare, însă, că cei care utilizează mijloacele de transport în comun sunt vinovații: „În condiţiile în care geamurile sunt frecvent deschise de către călători pe trasee, confortul termic nu se poate conserva astfel încât să se facă simţit”. În acest sens, pentru ca atmosfera să fie respirabilă în zilele călduroase, OTL cere înțelegere de la clienți și respectarea, „alături de personalul de bord, condiţiile minime necesare unei călătorii civilizate”.
nov. 02, 2024 0
oct. 30, 2024 0
oct. 14, 2024 0
oct. 11, 2024 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0