Actualizat aprilie 7th, 2025 4:38 PM
mart. 17, 2020 Adrian Popa Actualitate, Administrație 0 2016 vizualizari
Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele Direcției Economice, pe fondul prevenirii răspândirii COVID-19, Primăria Municipiului Oradea vă informează că activitățile se vor desfășura temporar, astfel:
PLATA IMPOZITELOR, CHIRIILOR ȘI AMENZILOR
• Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea “Ghișeul online (plăți)” prin aplicația pentru dispozitive mobile ”Plata Impozite MobilePay” prin platforma națională Ghișeul.ro
• Prin serviciul internet banking
• Prin ordin de plată
• Prin partenerii CEC Bank și Poșta Română
Notă: nu se acceptă încasări prin casiera Primăriei Oradea
PLATA ALTOR TAXE
• La casieria Primăriei Oradea – Sala Ghișeelor
• Online prin platforma națională Ghișeul.ro
DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU CLĂDIRI ŞI TEREN
• transmiterea pe email a documentelor scanate/fotografiate persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
• Pe site-ul www.oradea.ro, prin “Ghișeul online (plăți)” – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici)
• Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire,
• Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544)
Notă: nu se acceptă depunerea declarațiilor fiscale pentru clădiri și terenuri la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea
DEPUNEREA DECLARAȚIILOR FISCALE PENTRU AUTO
• Depunere documentelor la ghișeul Primăriei Oradea din str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto). În limita posibilităților și a aglomerației, se va asigura prelucrarea pe loc a declarațiilor fiscale
• transmiterea pe email a documentelor scanate/fotografiate persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
• Pe site-ul www.oradea.ro, prin “Ghișeul online (plăți)” – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici)
• Transmiterea documentelor prin poştă/curierat, cu confirmare de primire
• Transmiterea documentelor prin fax (număr fax 0259 437 544)
OBȚINEREA CERTIFICATELOR DE ATESTARE FISCALĂ
• Online: pe site-ul www.oradea.ro, secțiunea “Ghișeul online (plăți)”, – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici) și care au achitat integral obligațiile anuale
• Depunerea cererilor pe adresele de e-mail ale instituţiei: primarie@oradea.ro, persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro, iar transmiterea certificatelor de atestare fiscală prin poştă sau alte metode la solicitarea expresă a contribuabililor
• la solicitarea notarilor care înregistrează tranzacția cu bunuri immobile
• la casieria Primăriei Oradea – Sala Ghișeelor
DEPUNEREA DIVERSELOR SOLICITĂRI
• Pe adresa de mail a instituției: primarie@oradea.ro, aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report
• Prin poştă/servicii de curierat, cu confirmare de primire,
• Prin fax (număr fax 0259 437 544)
Notă: nu se acceptă depunerea solicitărilor la ghișeele din cadrul Primăriei Oradea
OBȚINEREA ALTOR INFORMAȚII, ASIGURAREA DE ASISTENŢĂ ŞI CONSILIERE FISCALĂ
• Prin intermediul telefoanelor din cadrul instituţiei: 0259 437 000
• Fax 0259 437 544
• Email: primarie@oradea.ro, persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
• Prin aplicația pentru dispozitive mobile Oradea City Report
Notă: nu se acceptă prezența la ghișeele primăriei pentru obținerea informațiilor care pot fi transmise telefonic/email
apr. 03, 2025 0
mart. 28, 2025 0
mart. 25, 2025 0
mart. 24, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0
apr. 07, 2025 0