Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
sept. 16, 2011 Florin Coman Actualitate 0 3125 vizualizari
O situație anormală (frecventă) ne-a fost semnalată de o cititoare. Femeia reclamă modul în care clienții sunt înșelați cu acte în regulă la magazinele care comercializează produse alimentare congelate. Concret, la supermarket Kaufland din Oradea, un pachet de burtă de vită prefiartă și congelată (marca Ocean Fish, spune clienta) se contractă de la 900 grame la 350 grame imediat după decongelare. Însă, prețul lipit pe pachet este aferent gramajului mai mare. Iar cumpărătorul plătește pentru totalul care include și 550 grame de gheață. „Cer părerea dvs. dacă e corect să vinzi și gheață la preț de burtă de vită?”, (se) întreabă femeia revoltată pe bună dreptate. Aceasta susține că a adresat o întrebare prin E-mail și firmei care a ambalat produsul, dar răspunsul încă nu a venit.
Poate ar fi bine ca Protecția Consumatorului să se autosesizeze pe această temă și să impună ca produsele care sunt vândute în stare congelată să fie cântărite înainte de a ajunge bocnă, iar prețul să reflecte cantitatea efectivă de carne (legume etc.) și nu pe cea care include și gheața.
iun. 21, 2024 0
mart. 10, 2023 0
iun. 30, 2015 0
feb. 19, 2014 2
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0