Actualizat noiembrie 23rd, 2024 1:47 PM
nov. 22, 2011 Florin Coman Actualitate 0 1241 vizualizari
Formularul 112, prin care se declară obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitului pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate se depune obligatoriu, exclusiv online.
Contribuabilii trebuie să obţină certificatul digital pentru a avea semnătură electronică. Certificatul se obţine de la unul dintre cei trei furnizori de certificare acreditaţi, care pot fi găsiţi pe site-ul Ministerului Comunicaţiilor şi Societăţii Informaţionale, site-ul ANAF.
Paşii de obţinere a certificatului
Furnizorul trebuie să confirme certificatul digital. Documentul de confrimare se descarcă de pe adresa http://static.anaf.ro/10/Anaf/formulare/confirmare.pdf. După completare, se aplică semnătura digital din căsuţa Semnătură utilizator.
Următorul pas este înregistrarea pe site-ul ANAF a documentului de confrimare, în meniul Depunere declaraţii, modulul Înregistrare certificate calificate.
Cererea depusă online trebuie tipărită, semnată şi ştampilată şi depusă apoi la unitatea fiscală, alături de actul de indentitate al titularului, documentul care atestă calitatea de titular (original şi copii), documentul de împuternicire autentificat notarial.
Contribuabilii vor primi o confirmare pe mail . Abia apoi vor putea accesa www.anaf.ro, secţiunea Declaraţii electronice, categoria Descărcare declaraţii şi vor putea completa şi şi semna formularul 112 şi vor trimite formularul accesând siteul e-guvernare.ro
Termenul de depunere a formularului 112 este 25 noiembrie.
sept. 25, 2024 0
apr. 18, 2024 0
mart. 04, 2024 0
iun. 13, 2023 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0