Actualizat noiembrie 23rd, 2024 1:47 PM
mai 23, 2018 Andrei Şandor Actualitate 0 1535 vizualizari
Acoperindu-se cu ideea că vor anunţa întregul orar de toamnă/iarnă în acelaşi timp pentru toate aerogările şi că nu doresc să dea idei concurenţei (care şi ea lucrează la diversificarea ofertei de zboruri), reprezentanţii Blue Air nu dau din casă. Chemată la o conferinţă de presă la Aeroportul Internaţional Oradea (AIO), presa orădeană a plecat mai degrabă dezamăgită de la întâlnirea cu directorul general Gheorghe Răcaru, directorul comercial Tudor Constantinescu, preşedintele CJ Bihor, Pasztor Sandor, şi comandantul aerogării, Gheorghe Pasc. Singurele semi-ştiri date de companie sunt că, probabil, de pe la finalul anului curent, Blue Air va avea în permanenţă o aeronavă staţionată aici, respectiv că sunt analizate mai multe posibilităţi de noi rute externe pentru AIO. Şefii Blue Air au lăudat partenerii de dialog de la CJ Bihor şi aeroport, cuvintele lor fiind întoarse de preşedintele Pasztor care, aşa cum a făcut şi în cazul relaţiei cu Ryanair, a caracterizat ca fiind plin de seriozitate comportamentul companiei aeriene. Firmă pe care a convins-o să se uite şi mai cu drag spre Oradea. Căci Blue Air are deja curse de Bucureşti şi Constanţa, dar intenţiile de dezvoltare nu prea luau în calcul AIO.
Plecarea Ryanair şi insistenţa conducerii CJ Bihor, respectiv o „ofertă avantajoasă” (după cum a precizat directorul economic Constantinescu) au făcut ca Blue Air să se reorienteze. După conferinţa de presă, preşedintele Pasztor a explicat pentru bihorstiri.ro că acea „ofertă avantajoasă” nu este altceva decât subvenţia legală ce poate fi acordată pentru deschiderea de noi curse de pe aerogara orădeană. În ciuda dorinţei fireşti a jurnaliştilor de a afla măcar o rută nouă externă sigură din orarul de toamnă al Blue Air, cei de la prezidiu au evitat răspunsul, ei mărginindu-se la a spune că sunt în lucru studii de fezabilitate pentru „minimum 3” potenţiale destinaţii. Directorul economic a vorbit despre faptul că se caută „rute spre vest”, ţintele principale părând să fie Marea Britanie şi Germania. Nici nu e de mirare: se ştie că avioanele Ryanair cu destinaţia Londra au fost mai mereu pline. Dar compania nu a fost în niciun caz în pierdere pe ruta Oradea – Londra (Stansted). Una peste alta, Blue Air promite că va comunica peste o lună deciziile, respectiv orarul de toamnă/iarnă care va cuprinde şi zborurile noi externe ce vor opera de pe AIO. Mai mult, tot ca proiect, compania aviatică ar dori pornirea unei noi rute interne. Din nou, cele două părţi discută despre promovarea via APTOR şi AMD, entităţile turistice subordonate Primăriei Oradea şi CJ Bihor. Viitorii pasageri mai trebuie să ştie că preţurile de câţiva euro devin istorie. Blue Air va vinde bilete la preţuri similare cu cele valabile pentru cursele de pe celelalte aerogări.
„Aveţi încredere în noi!”, a cerut directorul Răcaru. Acesta se bazează pe faptul că şi promisiunea cu conectarea Oradiei de Bucureşti şi Constanţa a fost respectată. Un lucru, însă, e cert: precum Ryanair, şi Blue Air va opri fără ezitare cursele care se dovedesc nerentabile.
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0