Actualizat noiembrie 23rd, 2024 1:47 PM
iul. 25, 2010 Andrei Şandor Auto 0 1308 vizualizari
În cazul în care vă întrebați de ce este atât de scump, trebuie să știți că ceea ce face britanicul nu este o simplă spălare, ci un tratament de detailing dus la extrem. Închipuiți-vă că omul are un microscop cu care verifica zgârieturile de pe vopsea și apoi verifică grosimea vopselei în acea zonă, pentru a vedea dacă poate înlătura zgârietura fără să se observe nimic, în nici un fel de lumină. Sahota afirmă că nu este nici o diferență între mașinile noi din showroom-uri și cele cosmetizate de el, din punct de vedere estetic.
Britanicul folosește numai soluții foarte scumpe (de exemplu, ceara costă circa 9.700 euro tubul) și petrece zile întregi la curațarea și recondiționarea fiecărei mașini, în funcție de ce trebuie făcut. Spune că cel mai mult a lucrat la o mașină 250 de ore, ceea ce înseamnă cam o lună, în condițiile în care nu lucrează non-stop. I-au trecut prin mână sute de bolizi, de la Ferrari Enzo, Lamborghini, Porsche până la McLaren F1 GTR.
Afacerea a început-o după ce a rugat un dealer Aston Martin să-l lase să “trateze” un DB9- gratis. Dealerul fost atât de mulțumit, încât n-a ezitat să-l recomande clienților proprii și tot așa, britanicul având acum o bază de clienți stabilă.
nov. 23, 2024 0
nov. 23, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 22, 2024 0
nov. 14, 2024 0
iul. 12, 2024 0
iul. 05, 2024 0