Actualizat noiembrie 21st, 2024 5:37 PM
dec. 06, 2011 Andrei Şandor Actualitate 0 2112 vizualizari
În urma derulării acțiunii caritabile care a ajuns la a treia ediție, Lotus Center a revenit cu finalitatea campaniei „Mă crește singură”. Începând cu data de 12 decembrie, vouchere de câte 300 lei vor ajunge acasă la cele 265 de mame care își cresc copiii în condiții grele. Asta înseamnă o sumă totală de aproape 80.000 lei. Campania a fost organizată de Fundația Pro Valoare în colaborare cu Lotus Center și cu Grup West, dar și cu implicarea unor firme precum Joint Communications, Communications Media Grup, Nutrientul, Dumexim, Adenandra, Herald Impex, Proges, Active Media, RER Ecologic sau Vogue Center. De asemenea, așa cum v-am informat în urmă cu câtrva zile, a avut loc și o vânzare prin licitație a unor obiecte deosebite, iar printre cei mai sârguincioși cumpărători s-au dovedit a fi omul de afaceri Beniamin Rus (patronul firmei Selina), Cosmin Măhăra și Pasztor Sandor (directorul executiv al Administrației Bazinale de Apă „Cruișuri”). În 2009, prima ediţie a campaniei „Mă creşte singură” a făcut sărbătorile mai fericite pentru 240 de mame, iar în 2010 au fost ajutate 317 femei care își cresc singure copilașii.
mai 25, 2020 0
nov. 07, 2018 0
iul. 11, 2017 0
iun. 19, 2017 0
nov. 21, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0
nov. 20, 2024 0